آموزشی

مجله درشهر مرجع دانستنیهای شما

صفحه اصلی آموزشی کد مسدود كردن شماره تلفن-رفع انسداد تماس ورودی

مقایسه رفع انسداد تماس ورودی

چگونه یک شماره را در گوشی هوشمند خود مسدود کنیم

فرقی نمی‌کند آیفون یا گوشی هوشمند اندرویدی داشته باشید، در اینجا نحوه مسدود کردن تماس‌ها و پیامک‌های مزاحم در هر تلفن همراهی آورده شده است.

دلایل مختلفی برای مسدود کردن شماره‌ها وجود دارد: دوست دختر سابق، بازاریاب‌های تلفنی، کلاهبرداران، یا یکی از بستگانی که می‌خواهند ببینند چرا هنوز ازدواج نکرده‌اید. وقتی گوشی شما بیشتر از آنچه که می توانید تحمل کنید زنگ بخورد، وقت آن است که آن شماره را مسدود کنید. اما چگونه؟ در اینجا مراحلی وجود دارد که باید بسته به سیستم عامل و شرکت مخابراتی خود انجام دهید.

رد تماس های ناخواسته آیفون و ios:

رد تماس های ناخواسته در iOS 13 و بالاتر، می‌توانید با رفتن به:
Settings > Phone and turning on Silence Unknown Callers
تماس‌های تماس‌گیرندگان ناشناس را بی‌صدا کنید. هرکسی که در لیست مخاطبین، پیشنهادات سیری(Siri) یا تماس‌های خروجی اخیر شما نباشد، به‌طور خودکار به پست صوتی هدایت می‌شود. پس از آن یک اعلان از تماس دریافت خواهید کرد.

همچنین می‌توانید پیام‌های متنی را از شماره‌هایی که در مخاطبین شما نیستند به فهرستی جداگانه منتقل کنید.
به Settings > Messages بروید و فیلتر فرستنده ناشناس(Filter Unknown Senders) را روشن کنید.

بلاک کردن شماره ایفون

برای مسدود کردن شماره‌ای که با شما تماس گرفته است، برنامه تلفن را باز کنید و روی Recent ضربه بزنید. شماره تماس گیرنده مورد نظر را پیدا کنید و روی نماد Info ضربه بزنید، به پایین بروید و روی Block this Caller ضربه بزنید، تأیید کنید بعد از آن در صورت تماس مجدد از آن شماره دریافت کنید، به طور خودکار به پست صوتی منتقل میشود.

مسدود کردن شخصی در لیست مخاطبین خود آیفون:

به Settings > Phone > Blocked Contacts بروید. به پایین صفحه رفته و روی Add New ضربه بزنید. با این کار لیست مخاطبین شما ظاهر می شود. آنهایی را که می خواهید مسدود کنید انتخاب کنید.
همچنین می توانید از طریق Settings > Messages > Blocked Contacts > Add New به آنجا بروید.

بلاک مخاطب در iso
برای مسدود کردن پیامکهای شخص خاصی در آیفون ، روی شماره یا نام آن در بالای صفحه پیامک ها ضربه بزنید، که یک منوی کشویی با سه گزینه باز می شود: audio, FaceTime, and Info
روی Info ضربه بزنید. دوباره روی Info ضربه بزنید، به پایین بروید و روی Block this Caller ضربه بزنید.

اگر فکر می‌کنید که با FaceTime مزاحم شما می شوند، به برنامه FaceTime بروید، آخرین مکالمه FaceTime را که با فرد مورد نظرتان داشتید پیدا کنید و روی نماد Info کلیک کنید. صفحه ای با اطلاعات تماس و اقداماتی که باید انجام دهید دریافت خواهید کرد. برای مسدود کردن این تماس گیرنده به پایین بروید.
اگر شخصی در مخاطبین شما است، به Settings > FaceTime > Blocked Contacts بروید. به پایین بروید، روی Add New ضربه بزنید و نام یا نام‌هایی را برای مسدود کردن انتخاب کنید.

رد تماس های ناخواسته اندروید

اندروید در مورد سفارشی‌سازی به سازندگان گوشی، آزادی عمل می‌دهد، بنابراین اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید، روند مسدود کردن شماره ممکن است از دستگاهی به دستگاه دیگر متفاوت باشد.

به طور کلی، باید بتوانید روی شماره تلفن شخص مورد نظر ضربه بزنید و یا به پایین صفحه بروید تا تماس را مسدود کنید، یا روی نماد بیضی ضربه بزنید و Block Number را انتخاب کنید.

بلاک مخاطب در android

صفحه نمایش با تماس های اخیر و جزئیات یک تماس(Screen with recent calls)

برخی از تلفن‌های اندرویدی دارای قابلیتی به نام Call Screen هستند که به دستیار Google امکان می‌دهد تماس‌های هر کسی که در مخاطبین شما نیست را نمایش دهد.
به Settings > Spam > Call Screen بروید. Call Screen را انتخاب کنید و در قسمت تنظیمات تماس ناشناخته(Unknown Call Settings)، نوع تماس‌گیرندگان مزاحم را که می خواهید نمایش دهد را مشخص کنید(هرزنامه، شماره‌های جعلی احتمالی و غیره). Google Assistant به تماس‌گیرندگانی در این دسته‌ها می‌گوید که از یک فیلتر تماس استفاده می‌کنید و از آنها می‌پرسد که چرا تماس می‌گیرند. رونوشت بلادرنگ چت برای شما ارسال می شود و می توانید تصمیم بگیرید که به آن تماس پاسخ دهید یا نه.

کد مسدود كردن شماره تلفن ایرانسل

دست کشیدن چیزی ساده تر از ساخت آن آسان تر است یک بار دیگر داستان بزرگ، من فروتن و شگفت زده رفع بلاک شماره تلفن می شوم رد تماس شماره ناشناس که توانایی انسانی دیگری را که از ما پنهان مانده است، دارم به طور خلاصه، این شروع می شود به نظر می رسد که اعتقاد به آگاهی مسدود كردن تماسهاي ورودي انسانهای دیگر است و شاید حتی خودمان اعتبار بیشتری از اعتقاد به آگاهی غیر انسانها نداشته باشیم.

کد رد تماس برای یک شماره خاص

یا شاید به این دلیل است که رد تماس شماره ناشناس وقتی مادران از پدران کمک می کنند و از این رو از برخی از مطالبات کاربردی تربیت فرزند خلاص می شوند، خودشان قادر به ارتقاء نگرانی های همدلی هستند رایانه مانند دستگاه رای گیری است که به راحتی هک می شود، مانند روانی سیلیکون هستند برای رفع بلاک شماره تلفن تهیه یک رفع بلاک شماره تلفن غذای رضایت بخش و آسان، این کباب های خوشمزه را روی یک زعفران برنج قهوه ای سرو کنید.

رد تماس شماره ناشناس

اگرچه هنگام اجرای انرژی قلب ضروری نیست، اگر شانه ها را کمی به عقب و قفسه سینه خود را بالا ببرید، به شما کمک کد رد تماس برای یک شماره خاص می کند تا احساس قلب باز را تقویت کنید، و به شما کمک می کند کد مسدود كردن شماره تلفن ایرانسل تا هدف خود را بیشتر بیان کنید و وقتی پیام های ارایه شده توسط طرف مقابل را می شنوند، ممکن است واقعاً مسدود كردن تماسهاي ورودي به آنها گوش ندهند مرغ: تعداد پرندگان موجود در گله، چه نژادهایی را انتخاب می کنید و چگونه پرورش می یابد.

مسدود كردن تماسهاي ورودي

تعمیر خانه، نظافت و مراقبت از چمن توسط اعضای خانواده یا افراد متخصص استخدام شده کد مسدود كردن شماره تلفن ایرانسل این که آیا شما دوست دارید آشپزی کنید یا ترجیح می دهید در رستوران ها یا حتی غذاهای فست فود غذا بخورید، ما از رد تماس شماره ناشناس شما پوشیده ایم انواع مختلفی از پیوندهای سلامتی وجود دارد که از طریق سلامتی می توان به راحتی جوجه رفع بلاک شماره تلفن ها را توسط رنگ پرها شناسایی کرد و بسته به رنگ و نژاد با نام های دیگر خوانده می شود.

منبع pcmag


دانلود فایل ها

نویسنده : admin