علمی

گلچینی از بهترین مطالب خبری، علمی، آموزشی و …

صفحه اصلی مربوط به حیوانات خلاصی از شر پرنده ها-فراری دادن گنجشک ها-چگونه گنجشک ها را از حیاط خود دور کنیم؟

مقایسه رهایی از شر گنجشک ها

مضرات گنجشک

گنجشک های کوچک می توانند مشکلات بزرگی ایجاد کنند. مدفوع آنها حامل پاتوژن های مضر است. لانه آنها انبار انگل است. در برخی موارد، این پرندگان کوچک می توانند حوادث آتش سوزی ایجاد کنند.

خلاصی از شر پرنده های مزاحم

بزرگترین سوال این است که چگونه شر گنجشک ها را از سر حیاط و باغ خود کم کنیم. متأسفانه، خلاصی از شر پرنده های مزاحم کمی دور از ذهن است. اما، خبر خوب این است که پس از تحقیق طولانی مدت، ما به چند روش موثر برای خلاص شدن از شر گنجشک ها پی بردیم.

وبلاگ های مرتبط:

عمر گنجشک-چرا گنجشک گریه کند میمیرد؟
گنجشک ها چه می خورند؟
چگونه گنجشک ها را جذب کنیم؟

چگونه از شر گنجشک خلاص شویم

خلاصی از شر گنجشک ها می تواند کمی سخت و دلهره آور باشد. برای کاهش جمعیت آنها به روش های مختلفی نیاز است. شما باید چند دافع پرندگان نیز بخرید.

برای راحتی شما، ما 4 روش مفید برای فراری گنجشک های مزاحم ارائه کرده ایم.

روش 1: پیشگیری

خلاص شدن از شر گنجشک نیاز به اقدامات پیشگیرانه مفیدی دارد. این اقدامات شامل استفاده از تله پرندگان، جلوگیری از ورود آنها با تور کشی، استفاده از ژل دافع پرنده و جلوگیری از هجوم مجدد آنها است. بیایید در مورد نکات با جزئیات صحبت کنیم.

1- از تله پرندگان استفاده کنید

استفاده از تله پرندگان به شما کمک می کند تا از شر گنجشک ها خلاص شوید. اما سوال این است که وقتی آنها را گرفتید با آنها چه باید کرد. فاصله زیادی از خانه خود برانید و آنها را آزاد کنید. برای اطلاع شما، گنجشک ها برای جستجوی غذا معمولاً بیشتر از 8 کیلومتر از لانه خود دور نمی شوند.

قفس گنجشک

2- نصب تور پرندگان

اگر می‌خواهید گنجشک‌ها را در پشت بام خود دور نگهدارید یا مانع ساختن لانه توسط پرندگان در باغ سبزیجات و درختان میوه حیاط شوید می‌توانید با استفاده از توری مخصوص پرندگان آنها را می‌پوشاند. توری پرنده همچنین گنجشک ها را از ایجاد لانه در دریچه ها، حفره ها، لوله ها یا دودکش در حیاط شما منصرف می کند.

نصب تور پرندگان

3- از ژل دافع پرنده استفاده کنید

یکی دیگر از راه های دفع گنجشک ها از حیاط و پشت بام خود استفاده از ژل دافع پرنده است. اگر آن را مستقیماً روی لبه‌های پنجره، لبه‌ دیوارهای خانه، لبه‌های پشت بام، سایبان‌ها و هر جایی که گنجشک‌ها ممکن است نشسته باشند استفاده کنید، می‌توانید از لانه‌سازی پرندگان در حیاط خود جلوگیری کنید.

استفاده از ژل دافع پرندگان

4- جلوگیری از هجوم مجدد گنجشک

هنگامی که روش های ذکر شده در بالا را برای جلوگیری از ورود گنجشک ها به حیاط خود به کار بردید، باید مطمئن شوید که آنها دوباره به حیاط شما نمی آیند. در این راستا، می توانید از حشره کش در حیاط خود استفاده کنید تا گنجشک ها را برای تهاجمات بعدی منصرف کنید.

جلوگیری از هجوم پرندگان

منبع: How To Get Rid Of Sparrows


دانلود فایل ها

نویسنده : admin