هنری

مجله درشهر مرجع دانستنیهای شما

صفحه اصلی شخصیت کشف و توضیح 12 قانون کائنات: چگونه هر یک از نقاط قوت را هدایت کنیم

مقایسه قوانین جهان هستی

12 قانون کائنات

همه ما درباره قانون جذب شنیده‌ایم – اما قانون قطبیت، قانون یگانگی الهی یا قانون مطابقت چطور؟

درست است—قانون جذب تنها یکی از 12 قانون جهانی است و آشنایی با 11 قانون دیگر می تواند به ما کمک کند تا از لحاظ روحی زندگی هماهنگ تری داشته باشیم.

1-قانون یگانگی الهی

قانون یگانگی الهی، چشم انداز قوانین جهانی است و دلیل ان این است که قانون یگانگی بر آن استوار است. وایلدر می‌گوید: «این قانون بیان می‌کند که همه ما از طریق خلقت به هم متصل هستیم. “هر اتم درون شما به طریقی، به شکلی به بقیه کیهانی که در آن حرکت می کنید متصل است.”
این بدان معناست که هر کاری که ما انجام می‌دهیم یک اثر موجی دارد و روی جمع تأثیر می‌گذارد و نه فقط خودمان. برای استفاده از این اصل برای بهبود خود، به سادگی به یاد داشته باشید که اعمال شما هم اهمیت دارد و هم تفاوت ایجاد می کند.

2-قانون ارتعاش

وایلدر می گوید: «همه چیز در جهان دارای یک فرکانس و یک ارتعاش است. “هیچ چیز ثابت نمی ماند، زیرا همه چیز همیشه یا در حال رانده شدن است یا به سمت چیزی کشیده می شود.” علاوه بر این، مواردی با ارتعاش مشابه به یکدیگر جذب می شوند. بنابراین، برای استفاده از این قانون برای نشان دادن خواسته های خود، باید ارتعاش خود را با آنچه می خواهید مطابقت دهید.

3-قانون مکاتبات

وایلدر می‌گوید، فرض پشت قانون مطابقت این است که زندگی ما توسط الگوهای ناخودآگاهی که هر روز تکرار می‌کنیم ایجاد می‌شود، و این الگوها یا به ما خدمت می‌کنند یا ما را عقب می‌اندازند. با آگاهی از الگوهای خود که اغلب از طریق عادات خانوادگی منتقل می شوند، این قانون را فعال کنید و سپس آگاهانه اقداماتی را برای شکستن عادات نا مناسب خود انجام دهید.

4-قانون جذب

وایلدر می گوید: «این اساساً قانون ارتعاش در عمل است. «بسیاری از مردم از این تصور که افکار بد یا ارتعاشات کم می توانند به نوعی زندگی آنها را نابود کنند، می ترسند زیرا آنها بی اطلاع هستند. قانون مجازات نیست، بلکه آینه ای بسیار واضح از عزت نفس و طرز فکر ما است. شما توسط نتیجه تصمیماتی که در گذشته گرفته اید احاطه شده اید و کاملاً قادر به تصمیم گیری های دیگر و جذب مجموعه ای متفاوت از شرایط در حال و آینده هستید.”که در نهایت می توان گفت، در هر مقطع زمانی، می توانید دیدگاه و طرز فکر خود را تغییر دهید، و با انجام این کار، ارتعاش خود را تغییر دهید تا شروع به جذب افراد و چیزها با فرکانس مثبت مشابه کنید.

5-قانون عمل الهام شده

در حالی که قانون جذب در مورد همسویی ارتعاشی خود با هر آنچه که می خواهید است، قانون عمل الهام گرفته در مورد انجام اقدامی برای به ثمر رساندن آنچه می خواهید است. بنابراین، مطمئناً می‌توانید تابلوهایی برای مسیر ایجاد کنید، اما وایلدر می‌گوید برداشتن گام‌های فیزیکی برای نزدیک‌تر شدن به دیدتان بسیار مهم‌تر است – حتی اگر مجبور باشید برای انجام این کار خود را از منطقه آسایش خود خارج کنید.

6-قانون تبدیل دائمی انرژی

وایلدر می‌گوید: «این قانون به این معنی است که حتی کوچک‌ترین اقدام می‌تواند تأثیر عمیقی داشته باشد. “همانطور که دانه یک درخت قدرتمند تمام وعده های خود را در پوسته کوچک خود نگه می دارد، شما نیز در درون خود قدرت دارید که کوه ها را جابجا کنید.”

برای اجرای قانون در سطح عملی، وایلدر توصیه می‌کند هر روز کارهای کوچکی را انجام دهید که باعث نشاط شما می‌شود، خواه آواز خواندن زیر دوش، رقصیدن به گونه‌ای که کسی تماشا نمی‌کند، مراقبه، ابراز قدردانی یا هر چیز دیگری. به یاد داشته باشید، جابجایی های کوچک در طول زمان به نتایج مهمی اضافه می شود.

اگر به دنبال مدیتیشن هستید، باید محیط مناسبی برای انجام این کار ایجاد کنید. برای شروع، مطمئن شوید که مکانی راحت برای صاف نشستن دارید. در حالی که ممکن است تمایل داشته باشید که روی بالش خود قرار بگیرید، نشستن روی یک بالش کف مراقبه، مانند بالش مدیتیشن می‌تواند به کمری بلند و صاف و حالتی آرام و راحت کمک کند. علاوه بر این، اگر در مدیتیشن تازه کار هستید، ممکن است به کمک نیاز داشته باشید تا وارد شیار آرام ذهن شوید. برنامه‌های مدیتیشن هدایت‌شده مانند Calm می‌توانند معجزه کنند، که از نظر فیزیکی کاربران را به دنباله‌های تنفسی مراقبه‌های هدایت‌شده سوق می‌دهد.

در مورد ایجاد یک تمرین قدردانی، به سادگی یادداشت کردن چیزهایی است که به خاطر آنها سپاسگزار هستید در یک دفترچه یادداشت. با این حال، اگر احساس می‌کنید کمی در این فرآیند گیر کرده‌اید، یک مجله قدردانی هدایت‌شده که دارای دستوراتی برای سپاسگزاری صبح و عصر است، می‌تواند به شما در انجام تمرین روزانه کمک کند.

7-قانون علت و معلول

وایلدر می‌گوید قانون علت و معلول، که به نام قانون کارما نیز شناخته می‌شود، بیان می‌کند که هر عملی باعث واکنش می‌شود، و هر چیزی را که ایجاد کنید – خوب یا بد – بلافاصله پس می‌گیرید. برای استفاده از قدرت این قانون، آگاه باشید که چگونه اعمال و تصمیمات شما نه تنها بر خودتان، بلکه بر همه اطرافیانتان تأثیر می‌گذارد و بر روی دور انداختن انرژی منفی به نفع احساسات مثبت تمرکز کنید.

8-قانون مطابقت

قانون جبران درو کردن چیزی است که می کارید. وایلدر می‌گوید: «این اعتماد را به ما القا می‌کند که تا زمانی که برای دریافت آن از همه راه‌هایی که کائنات می‌تواند ارائه دهد، به ما پاداش داده شود.»

برای روشن بودن، غرامت از این نظر به ترتیبات استخدامی یا غرامت مالی محدود نمی شود. بلکه در مورد دریافت غرامت برای تمام کمک های شما به دنیای اطرافتان است، از جمله عشق، شادی، و مهربانی که پخش می کنید. این همه به روش های منحصر به فرد پاداش داده می شود.

9-قانون نسبیت

وایلدر می گوید: “هیچ چیز و هیچ کس ذاتا خوب یا بد نیست.” “همه چیز طیفی از بیان است و بیش از یک دیدگاه در مورد هر موقعیت یا چالشی وجود دارد.” به عبارت دیگر، این ما هستیم که به چیزها معنا می‌دهیم، بنابراین می‌توانیم چیزها را «بد» یا به‌نفع خودمان در نظر بگیریم.

10-قانون قطبیت

هر چیزی در جهان یک قطب مخالف دارد: اگر یک بالا وجود داشته باشد، یک پایین وجود دارد. اگر نور وجود دارد، تاریکی وجود دارد. یکی بدون دیگری نمی تواند وجود داشته باشد. وایلدر می‌گوید تجربه این قطبیت‌ها بخشی از تجربه انسان است، و همچنین به ما کمک می‌کند از اشتباهات خود درس بگیریم و از ما در شناسایی آنچه نمی‌خواهیم حمایت می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم در مورد آنچه می‌خواهیم شفافیت پیدا کنیم.

11-قانون حرکت دائمی

قانون حرکت دائمی به ما می گوید که همه چیز برای همیشه در حال تغییر است و وظیفه ما این است که سواری را در آغوش بگیریم. وایلدر می گوید: «اگر زندگی سخت و چالش برانگیز است، بدانید که در مقطعی تغییر خواهد کرد. «اگر همه چیز مطابق میل است، پس از آن لحظه لذت ببرید، اما سعی نکنید آن را فراتر از نظم طبیعی چیزها دوام بیاورید. هر مرحله از زندگی هدایای فوق العاده ای برای ارائه دارد.»

12-قانون دادن و گرفتن

انرژی های دادن و گرفتن در درون همه ما عمل می کنند و برای ایجاد جریان باید در تعادل باشند. وایلدر می‌گوید: «کار کردن با این قانون به معنای تشخیص این است که در کجای زندگی‌تان تعادل بین دادن و گرفتن از بین رفته است. “شما باید به هر دو طرف اجازه دهید تا نظر خود را بیان کنند و راه خود را ادامه دهند.”


دانلود فایل ها



تصویر مربوط به دانلود کشف و توضیح 12 قانون کائنات: چگونه هر یک از نقاط قوت را هدایت کنیم

توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...

نویسنده : admin