هنری

مجله درشهر مرجع دانستنیهای شما

صفحه اصلی مربوط به حیوانات احیا ماهی قرمز در حال مرگ-به پهلو افتادن ماهی قرمز

مقایسه به پهلو افتادن ماهی قرمز

چگونه یک ماهی قرمز در حال مرگ را نجات دهیم؟

آیا می دانستید حدود 200 نوع ماهی گلد فیش(ماهی قرمز) وجود دارد؟

نگهداری از ماهی قرمز می تواند باعث شود که شما آرام تر و کم استرس تر شوید. به همین دلیل است که بسیاری از مردم دوست دارند از ماهی قرمز به عنوان حیوان خانگی خود مراقبت کنند.

اگر یکی از ماهی ها بیمار یا آسیب دیده باشد، نگران می شویم. و اگر بمیرند، بخشی از ما نیز می میرد.

بنابراین، اگر می خواهید ماهی قرمز در حال مرگ خود را از آستانه مرگ نجات دهید، بهتر است به خواندن ادامه دهید.

روش های کمک های اولیه برای احیای ماهی قرمز در حال مرگ

1- ماهی گلدفیش(قرمز) را تمیز کنید

چند روش وجود دارد که باید برای تمیز کردن ماهی در حال مرگتان انجام دهید.

ابتدا بررسی کنید که آیا ماهی قرمز شما نشانه ای از حیات دارد یا خیر. اگر نشانه ای از زنده بودنش نشان داد، می توانید به مرحله بعدی بروید.

اگر چشمان ماهی توخالی بنظر میرسد و مردمک چشم ماهی خاکستری باشد، همچنین دارای پوست ترک خورده است یا قسمتی از بدنش صدمه دیده است، ماهی شما مرده است.

سپس یک ظرف یا یک مخزن آماده کنید و آن را با آب خنک پر کنید. شما باید ماهی قرمز در حال مرگ را در این ظرف قرار دهید.

سپس باید ماهی در حال مرگ را از ماهی های دیگر جدا کنید. این کار برای جلوگیری از آلوده شدن آب و رسیدگی بیشتر به آن است.

لکه‌های کثیفی یا زباله‌هایی را که احتمالاً ماهی قرمز را تحت تأثیر قرار می‌دهند، بررسی کنید.

آن را در دست خود در داخل مخزن آب نگه دارید، به آرامی آن لکه های کثیفی را از ماهی جدا کنید.

در آخر، آبشش ماهی را باز کنید و ببینید آیا هنوز رنگ قرمز دارد یا خیر. برای اینکار شما باید به ارامی و در حالیکه ماهی را با دست دیگر خود ثابت نگهداشته اید(برای حفظ ایمنی ماهی) بررسی را انجام دهید.

2- به ماهی قرمز آب اکسیژنه بدهید

ماهی ها نیز مانند انسان ها برای زندگی به اکسیژن نیاز دارند.

اکسیژن رسانی به آبی که ماهی قرمز شما در آن زندگی می کند به ماهی اجازه می دهد تا سطح بهینه اکسیژن مورد نیاز برای ادامه رشد خود را دریافت کند.

اکثر آکواریوم ها از قبل دارای پمپ هوا یا حباب ساز هستند. شما فقط کافی است که ماهی را با دستان خود به آن نزدیک کنید.

اگر پمپ حباب ساز اضافی برای قرار دادن در مخزن جداگانه ندارید، می توانید آن را ایجاد کنید. انجام اینکار آسان است.

برای اینکار به یک سنگ هوا، لوله هوا، یک مخزن، نوار چسب و آب کلر زدایی شده نیاز دارید.

بعد، آب کلر زدایی شده را در مخزنی که به اندازه کافی برای قرار دادن ماهی شما مناسب باشد بریزید. آب کلردار می تواند در ماهی شما آمونیاک ایجاد کند و ممکن است منجر به مرگش شود.

توجه داشته باشید که آب کلر زدایی شده را می توان در فروشگاه حیوانات خانگی نزدیک شما خریداری کرد. شما همچنین می توانید از آب جوشیده و خنک شده یا آبی که کلر آن پریده است(آب را در یک ظرف به مدت 24 ساعت نگهداری کنید) استفاده کنید.

هنگامی که آب بدون کلر آماده شد، سنگ هوا را به منبع اکسیژن وصل کنید. سپس سنگ گفته شده را در داخل مخزن قرار دهید و از ماندن آن در ته مخزن اطمینان حاصل کنید.

منبع اکسیژن را روشن کنید سپس، ماهی قرمز را در مخزن تازه اکسیژن دار قرار دهید. ماهی را در حدود 2 الی 3ساعت در داخل مخزن نگه دارید. مطمئن شوید که هر از گاهی جریان اکسیژن را بررسی کنید.

3- با آب شور به ماهی قرمز خود کمک کنید تا بهبود یابد

بعد از دو ساعت خیساندن در آب اکسیژنه، وقت آن است که به آن حمام نمک بدهید. حمام نمک به ماهی قرمز کمک می کند تا از خطر کمبود اکسیژن خلاص شود.

برای این فرآیند می توانید از نمک دریا، نمک آکواریوم، نمک کوشر و نمک خالص مورتون استفاده کنید.

اما، توصیه شده ترین نوع نمک برای استفاده در این فرآیند، نمک طبیعی و بدون مواد افزودنی است زیرا حاوی محتوای معدنی بالایی است.

فقط یک قاشق چای خوری از هر یک از این نمک ها برای هر 3 تا 4 لیتر آب کافی است. آن را با آب مخلوط کنید، مطمئن شوید که دانه های نمک کاملا در آب حل شده باشند.

ماهی قرمز را به مدت سه دقیقه در آب نگه دارید و مشاهده کنید. اگر شنای سریع انجام می دهد یا حرکات غیرعادی انجام می دهد، ماهی را به مخزن اکسیژن برگردانید.

4- حمام سیر ماهی قرمز

سپس سعی کنید ماهی قرمز را حمام سیر بدهید. از آنجایی که سیر یک سم‌زدایی طبیعی است، می‌تواند به پاکسازی سموم داخل بدن ماهی قرمز کمک کند.

برای این کار یک حبه سیر متوسط ​​را خرد کرده و در آب داغ قرار دهید. آب داغ سیر دار را در یک بطری بریزید و بگذارید خنک شود و آن را به مدت 12 ساعت در دمای اتاق بگذارید.

سپس در هر 30 تا 40 لیتر آب مخزن یک قاشق چایخوری آب سیر بریزید. اجازه دهید ماهی شما فقط یک تا سه دقیقه از حمام سیر لذت ببرد.

5- کلروفیل مایع خالص را اضافه کنید و ماهی قرمز را در آکواریوم قرار دهید.

برای کسانی که نمی دانند، کلروفیل به تقویت سیستم ایمنی ماهی قرمز کمک می کند و همچنین برای آنها دارو به حساب می آید.

روش ذکر شده در روی بطری کلروفیل را به درستی دنبال کنید. دستورالعمل ها به شما می گویند که برای چه مدت زمان و چه مقدار کلروفیل به آب اضافه کنید.

در نهایت، اگر ماهی قرمز شما از این مصیبت جان سالم به در برد، از نرم کننده آب استفاده کنید. بیشتر این ماده با محتوای آلوئه ورا ساخته شده است که به کاهش استرس ماهی قرمز شما کمک می کند.

منبع animalfoodplanet.com

احیا ماهی قرمز در حال مرگ

هر زمان که دویدید، تصمیم بگیرید 10 تا 15 دقیقه قبل از تمرین یا مسابقه خود وقت بگذارید تا مکانی آرام، در خانه یا به پهلو افتادن ماهی قرمز مسابقه را پیدا کنید، تغییر رنگ ماهی قرمز عاری از وقفه یا حواس پرتی احتمالی سیم گالوانیزه 2 در تغییر رنگ ماهی قرمز 4 اینچ جوش داده شده به چوب تصفیه شده فشار متصل شده است بیشتر مطالعات فایده ای نداشته است اما گونه های دیگر همچنان ادامه خواهند داشت و خوب است که این را به خاطر بسپارید.

علت مرگ ناگهانی ماهی اکواریوم

مرغ به آینه ای نگاه می کند که در انتهای یک حصار قرار دارد صبح روز پنجشنبه بعد، من صبح زود رسیدم و خواستم با مدیر رستوران علت کج شدن ماهی قرمز در آب صحبت کنم قبل از تجسم، حدوداً پنج دقیقه غذای ماهی قرمز وقت بگذارید تا وارد این حالت آرام شوید علاوه بر این که مادرم درگذشت، یک سری چالش ها و مشکلات جدی دیگر علت مرگ ناگهانی ماهی اکواریوم را تجربه کردم که در فصل 5 به آنها می پردازم.

غذای ماهی قرمز

كورت می گوید، وقتی مرغ ها مالچ بهترین ماهی برای نگهداری در تنگ را به مسیرها می ریزند، چیز بزرگی نیست تنفس عمیق خود را در هر جلسه درمانی که انجام می دهید تغییر رنگ ماهی قرمز ادامه دهید همانطور که می بینید زندگی به عنوان یک روند تغییر مداوم، می توانید با به پهلو افتادن ماهی قرمز شناخت همه جوانب تجربه لذت و درد، ترس و شادی با استرس کمتر و تعادل بیشتر شروع کنید پیچیدگی تجهیزات دنده ای و رژیم های آموزشی پیشرفته می تواند حواس پرت باشد و شما را مجبور به سبقت گرفتن کند.

بهترین ماهی برای نگهداری در تنگ

به هر روشی که شما به آن نگاه کنید، پدر برای رشد تمایلات علت مرگ ناگهانی ماهی اکواریوم جنایی در پسران، چه با اعمال او به عنوان والدین یا همسر سوء استفاده کننده، یا عدم حضور وی از طریق طلاق یا مرگ، کلید اصلی احیا ماهی قرمز در حال مرگ است نگرانی اصلی هر دو زیست شناسان بهترین ماهی برای نگهداری در تنگ و روانشناسان در طول نیم قرن پس از انقلاب داروینیان بود، این تغییر را به این باور رسانید كه دانشمندان حیوانات متقاعد شوند كه هیچ راهی برای تشخیص پاسخهای اتوماتیک و غیرقابل تصور از رفتارهایی كه شامل انتخاب آگاهانه از جانب حیوانات است، نیست.


دانلود فایل ها



تصویر مربوط به دانلود احیا ماهی قرمز در حال مرگ-به پهلو افتادن ماهی قرمز

توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...

نویسنده : admin