هنری

مجله درشهر مرجع دانستنیهای شما

صفحه اصلی مربوط به حیوانات خوردن ماهی قرمز-غذای ماهی قرمز چیست؟

مقایسه غذای ماهی قرمز چیست؟

آیا ماهی قرمز می تواند قند بخورد؟

ماهی قرمز نمی تواند قند زیادی را تحمل کند، در طبیعت آنها قند نمی خورند. در عوض به آنها غذای خشک شده یا انواع مختلف سبزیجات بدهید.

مراقبت و نگهداری ماهی قرمز(گلدفیش)

ماهی قرمز عید در واقع از گونه ی گلدفیش ها(Goldfish) هستند. اغلب مردم فکر می کنند ماهی قرمز نوعی حیوان خانگی است که نیاز به مراقبت ندارد، در حالیکه آنها به اندازه هر حیوان خانگی دیگری نیاز به مراقبت دارند. ماهی قرمز گونه‌های سرسختی است و در تحمل بسیاری از اشتباهات مبتدیان خوب است، اما برای اطمینان از سلامت و بقای آنها باید کمی تلاش کنید. آنها را نباید در تنگ ماهی نگهداری کرد، بلکه نیاز به یک آکواریوم با هوادهی مناسب و فیلتراسیون آب دارند.

انواع گلدفیش(ماهی قرمز)

انواع مختلف گلدفیش وجود دارد. آنها معمولاً به انواع استاندارد (با بدن کشیده) و فانتزی (با بدن گرد) تقسیم می شوند. گلدفیش دم پرستویی یا ستاره دنباله دار (Comet Goldfish) رایج ترین گونه ماهی خانگی است. اگرچه اغلب گلدفیش ها با سایز کوچک در فروشگاه ها فروخته می شوند، اما این ماهی ها می توانند حتی به طول 35 تا 40 سانتیمتر رشد کنند و ممکن است در اندازه کامل خود نیاز به زندگی در دریاچه با حجمهای آب بسیار زیاد داشته باشند. گونه های گلدفیش شابونکن(Shubunkin) و گلدفیش ساراسا(Sarasa) دارای تیپ بدنی یکسانی هستند، اما اغلب گلدفیش شابونکن رنگارنگ تر، با ترکیبی از رنگ های قرمز، سفید، سیاه و زرد هستند.

گونه های فانتزی گلدفیش متعدد هستند و سازگاری های آناتومیکی زیادی دارند.
نژادهای گلدفیش عبارتند از: اوراندا، رنچو، چشم تلسکوپی، دم بادبزنی، چشم آسمانی، مور و انواع دیگر.
گلدفیش فانتزی بدن تخم مرغی یا گرد دارد. با توجه به خاطر ساختار بدنی که دارند، معمولاً به اندازه ماهی گلدفیش با بدن کشیده رشد نمی کنند. گلدفیش های فانتزی به دلیل چشم های بیرون زده و باله های ظریفشان بیشتر مستعد مشکلات شناوری، بیماری های ستون فقرات و آسیب های تروماتیک هستند. گلدفیش اوراندا روی سرش تاج گوشتی دارد که به آن ون می‌گویند، که اگر بیش از حد رشد کند و چشم‌ها یا صورت ماهی را بپوشاند، ممکن است نیاز به پیرایش داشته باشد.

محیط زیست گلدفیش

مهم نیست که از چه نوع ماهی گلدفیش نگهداری می کنید، حفظ یک محیط آبی مناسب بسیار مهم است. شما به حداقل 20 گالن(90 لیتر) آب برای هر گلدفیش نیاز دارید و انتظار میرود گلدفیش از نوع بدن کشیده شما در 5 تا 10 سال اول از این مقدار آب بیشتر نیاز نداشته باشد.

عمر ماهي قرمز

ماهی قرمز دنباله دار می تواند به راحتی تا 20 سالگی زندگی کند و برخی از آنها بیش از 40 سال زندگی کرده اند، و گونه های فانتزی معمولاً تا اواسط نوجوانی زنده می مانند.

اکثر ماهی های گلدفیش نسبت به اشتباهات مبتدی مربوط به کیفیت آب تحمل زیادی دارند. آنها گونه های بسیار مقاومی هستند و می توانند سطوح متوسطی از آمونیاک، نیتریت و نیترات را در اکواریوم با آب در گردش تحمل کنند. هنگامی که چرخه نیتروژن آکواریوم شما برقرار شد، توصیه می شود نیترات خود را کمتر از 20 میلی گرم در لیتر و آمونیاک و نیتریت را در صفر نگه دارید. گلدفیش به دلیل خوردن مداوم و تولید فضولات بسیار بدنام است. آنها همچنین می توانند طیف وسیعی از pH را تحمل کنند، مشروط بر اینکه kH شما (سختی کربنات = قلیایی بودن) به اندازه کافی بالا باشد تا سطح pH را تثبیت کند.

گلدفیش ها به صورت طبیعی بین گیاهان آبی در حال جست و جو است و ممکن است بیشتر وقت خود را در زیرلایه آکواریوم یا حوض خود به جستجوی غذا بگذراند. آنها دوست دارند آخرین لقمه از وعده های غذایی خود را بمکند و اغلب سنگ های کوچکی را در دهان خود می گیرند تا ذرات غذا را پاک کنند. احتمال اینکه این سنگ ها در دهان گلدفیش ها گیر کند خیلی کم است، بنابراین نگران برداشتن آنها از دهان ماهی خود نباشید.

نگهداری گلدفیش در فضای باز

علاوه بر آکواریوم های داخلی، ماهی قرمز را می توان در حوضچه های بیرونی نیز نگهداری کرد. مقاوم بودن آنها باعث می شود که به راحتی در برابر تغییرات دما در طول روزها و فصول مقاومت کنند البته به شرط اینکه حوض شما به اندازه کافی بزرگ باشد و به درستی ساخته شود، گلدفیش خانگی شما ممکن است گهگاهی از بودن در حوضچه های خارج از خانه یا از آب و هوای سردتر لذت ببرد. حوضچه های فضای باز باید حداقل 100 لیتر آب به ازای هر ماهی قرمز داشته باشند و دارای سیستم هوادهی و فیلتراسیون باشند. عمق آب باید حداقل 1 متر باشد، در آب و در هوای سردتر عمیق تر باشد.

قرار دادن انواع ماهی قرمز فانتزی در حوضچه های بزرگ و در فضای باز توصیه نمی شود. آنها برای شنا برای شنا در فواصل طولانی مناسب نیستند و افزایش عمق می تواند فشار بیشتری بر مثانه شنای آنها وارد کند و اختلالات شناوری را افزایش دهد. به دلیل توانایی ضعیف‌تر در شنا، نمی‌توانند برای غذا با ماهی‌های گلدفیش دنباله‌دار رقابت کنند و بیشتر در معرض حملات شکارچیان هستند.

مقدار و زمان غذا دادن به گلدفیش (ماهی قرمز)

ماهی قرمز عاشق خوردن است و بسته به دمای آبشان، ممکن است تقریبا سیری ناپذیر به نظر برسند. فرقی نمی کند که چه گونه ماهی هایی را نگهداری می کنید، از آنجایی که آنها گرمازا هستند، هرچه آب گرمتر باشد، ماهی شما گرسنه تر خواهد بود. با دمای آب کمتر از 70 درجه فارنهایت (21 درجه سانتیگراد)، حداقل یک بار در روز به ماهی قرمز خود غذا دهید. دمای آب بالاتر از 21 درجه سانتیگراد، باید دو بار در روز به ماهی قرمز خود غذا بدهید. به ماهی ها به اندازه ای که ظرف 3 تا 5 دقیقه می خورند، غذا بدهید.

رژیم غذایی گلدفیش

به دنبال رژیم غذایی گلدفیش با 30 تا 35 درصد پروتئین و 5 تا 7 درصد چربی باشید. برای ماهی‌های فعال در تولید مثل، پرورش ماهی یا بچه‌های جوان، باید رژیم غذایی با پروتئین و چربی بالاتر انتخاب کنید. رژیم های تجاری زیادی در این محدوده برای ماهی گلدفیش وجود دارد. غذاهای هفتگی غنی از پروتئین، مانند کرم های خونی یا میگوی آب نمک، فقط در آب گرم تر مناسب هستند.

تجهیزات نگهداری ماهی گلدفیش

باید فیلترهای خود را به صورت هفتگی به درستی تمیز کنید، اما همه آنها را به یکباره تعویض نکنید، زیرا ممکن است باکتری های لازم برای تجزیه فضولات ماهی ها را از دست بدهید. حداقل یک بار در هفته از سیفون شن استفاده کنید تا زباله ها و ذررات ریز را از بستر خود جدا کنید و مخزن خود را با آب تازه خنک شده پر کنید.

مانند تمام سیستم های ماهی، خرید کیت تست کیفیت آب بر پایه مایع برای حفظ ترکیب شیمیایی آب به شدت توصیه می شود. قبل و بعد از تغییر آب آن را بررسی کنید تا کیفیت آب آکواریوم ماهی گلد فشی خود را به دقت بررسی کنید.

دادن قند به ماهی قرمز

خود را به عنوان یک هواشناسی فکر کنید، فقط با تماشای الگوهای آب و هوای داخلی و بدون قضاوت، فقط با روشی باشید که همه چیز در آن قرار دارد ابتدا ویژگی غذای ماهی قرمز چیست؟ هایی را که نیاز به قرار گرفتن در معرض خاصی دارند پیدا کنید و تخمک گذاری ماهی قرمز سپس در اطراف آن کار کنید علت کج شدن ماهی قرمز در آب آیا می توانیم اولی را بدون تکذیب پذیری بپذیریم این توهم، بنیادگرایی فیدئیستی، یک پسر عموی اسپیتین به سمت مثبت گرایی علمی است.

تخمک گذاری ماهی قرمز

از این طریق زندگی اخلاقی را توانمند می کند این چیزها نمی توانند در نمای ژئوسنتریک قدیمی جهان وجود داشته باشند این مرحله شکست را دادن قند به ماهی قرمز تشکیل می دهد زیرا آنها می دانند که چنین نتیجه هایی را وعده داده است اگر در مورد آب شیر مطمئن دادن قند به ماهی قرمز نیستید، آب چشمه بطری می تواند انتخاب بهتری باشد وی گفت: او فقط در دهه شصت بود، غذای ماهی قرمز چیست؟ اما سرطان داشت، و اگرچه او مسیحی را به طرز مادربزرگی به روش دیگر مادربزرگ من، نانا، اصولگرایی انجیلی را محرز نکرد، اما آموزه علوم مسیحی را حفظ کرد و معتقد بود که ایمان او را محافظت می کند.

عمر ماهي قرمز

وی گفت: هنگامی که مغز فکر می کند خوردن ماهی قرمز می تواند علیه تهدید اقدام کند، خواه با جنگ و یا با فرار، سیستم عصبی سمپاتیک وارد بدن شود، بسیاری علت کج شدن ماهی قرمز در آب از تغییرات فیزیولوژیکی را برای حمایت از فعالیت های افزایش یافته مانند تنفس کم عمق، افزایش ضربان قلب و دادن قند به ماهی قرمز فشار خون و در فیزیک انیشتین، زمان نسبی است، با سرعت و چشم انداز در حال تغییر است و می توان مانند یک بعد چهارم در زمان فضایی رفتار کرد.

علت کج شدن ماهی قرمز در آب

سؤالاتی در مورد قدرت منافع رقیب در بند بسته می شود، که در آن بسته می شود که با یک عدم قطعیت فکر و تعهد مواجه هستیم غذای ماهی قرمز چیست؟ در اینجا برخی از جوایز ما برای انتخاب سطح شادکامی پایین تر دریافت می کنیم همه چیز عمر ماهي قرمز به چگونگی درک وظیفه ای تخمک گذاری ماهی قرمز که به ما گفته می شود تبدیل می شود محکومیت ها در مورد ذهن متبحر، زندگی غیرمسئولانه، نه برهان های فلسفی و علمی.


دانلود فایل ها



تصویر مربوط به دانلود خوردن ماهی قرمز-غذای ماهی قرمز چیست؟

توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...

نویسنده : admin