در شهر علم و دانش

مجله درشهر مرجع دانستنیهای شما

صفحه اصلی جامعه شناسی راحت ترین مرگ-خودکشی‌ بدون درد و خونریزی

خودکشی‌ بدون درد و خونریزی

رهایی از فکر خودکشی

افکار فعال خودکشی شامل افکار واضح و مشخص در مورد خودکشی یا برنامه هایی برای از بین بردن زندگی شماست.

اما افکار خودکشی نیز می توانند شکل های مختلفی به خود بگیرند. شاید شما برنامه واقعی برای مردن ندارید، اما:

افکار مکرر در مورد مرگ و مردن دارید
وقت خود را صرف فکر کردن در مورد راه های مردن کرده اید
باور با اینکه لیاقت ادامه زندگی رو نداری
کاش می توانستی به سادگی زندگی را متوقف کنی
چه منفعل باشند و چه فعال، افکار مداوم در مورد خودکشی و مرگ می تواند باعث احساس غمگینی و ناامیدی شما شود و  همچنین باعث عدم اطمینان از این شود که برای کمک و حمایت به کجا مراجعه کنید.

به علاوه، صحبت در مورد افکار خودکشی می تواند سخت باشد. شاید ندانید که چگونه آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اما ممکن است در مورد پاسخ های احتمالی آنها نیز نگران باشید:

«چرا می‌خواهی بمیری؟ شما یک شغل عالی، یک رابطه، و افراد زیادی دارید که به شما اهمیت می دهند.»
“اما تو حتی افسرده هم نیستی.”
«باورم نمی‌شود که این درد را بر خانواده‌ات وارد کنی.»
چیزی که بسیاری از مردم متوجه نمی شوند این است که افکار خودکشی نسبتاً رایج هستند. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، در واقع، 12 میلیون بزرگسال در ایالات متحده به طور جدی در سال 2019 به خودکشی فکر کردند.

برای آشنایی بیشتر با دلایل خودکشی علائم هشدار دهنده خودکشیباورهای غلط در مورد خودکشی بر روی لینک ها کلیک کنید

شما نیز ممکن است این افکار را داشته باشید حتی اگر افسردگی یا بیماری روانی نداشته باشید. اغلب، افکار خودکشی به این معنی است که شما غم و اندوه و درد بیشتری نسبت به آنچه که می دانید چگونه مدیریت کنید، تجربه می کنید.

طبیعی است که بخواهید درد و ناراحتی را متوقف کنید، و زمانی که نمی توانید راهی برای رهایی از ناراحتی خود تصور کنید، ممکن است افکار خودکشی ظاهر شوند. اما شما گزینه هایی برای رهایی از فکر خودکشی دارید.

برای رهایی از افکار خودکشی چه باید کرد

اول، بدانید که هر کسی ممکن است افکار خودکشی را تجربه کند. این افکار نشان دهنده ضعف، نقص یا شکست شخصی نیستند. آنها چیزی نیستند که احساس گناه یا شرمساری داشته باشند(بدون در نظر گرفتن موقعیت شما).

اگر روش‌های خودکشی را در نظر می‌گیرید یا به پایان دادن به زندگی خود فکر می‌کنید، مراحل مدیریت افکار خودکشی می‌تواند به شما کمک کند در حالی که برای دریافت حمایت طولانی‌مدت کار می‌کنید، ایمن بمانید:

سر زدن به خانواده و دوستان

عزیزان مورد اعتماد می توانند گوش دهند و حمایت عاطفی ارائه دهند. آنها همچنین می توانند به شما در حفظ امنیت کمک کنند. اگر مطمئن نیستید که به چه کسی مراجعه کنید، با یک مشاور شروع کنید: آنها با دلسوزی گوش می دهند و راهنمایی هایی را در مورد راه های دستیابی به آنها ارائه می دهند.

رفتن به مکان امن

رفتن به یک مکان امن می تواند رهایی از افکار خودکشی را آسان تر کند. ممکن است یک کتابخانه یا مکان عمومی دیگر، خانه یک دوست یا جای دیگری که احساس راحتی می کنید، مانند اتاق دیگری در خانه خود امتحان کنید.

خارج از دسترس کردن ابزار و وسایل خطرناک

ایمنی همچنین به معنای دوری از سلاح، دارو یا سایر روش‌های احتمالی خودکشی است. یکی از دوستان یا اعضای خانواده می تواند به شما کمک کند این موارد را بردارید یا در کنار شما بماند، به خصوص اگر نیاز به ادامه مصرف دارو دارید. آنها می توانند یک دوز را در یک زمان ارائه دهند تا شما به قرص های اضافی دسترسی نداشته باشید.
از الکل و سایر مواد خودداری کنید. نوشیدن الکل یا استفاده از مواد ممکن است برای از بین بردن احساسات دردناک و ناخواسته مفید به نظر برسد، اما ممکن است متوجه شوید که آنها در واقع افسردگی و افکار خودکشی را بدتر می کنند.

تکنیک های زیست محیطی

پیاده‌روی کوتاه، در آغوش گرفتن حیوان خانگی و تنفس 4-7-8 همگی نمونه‌هایی از تکنیک‌های زیستی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند در زمان پریشانی شدید خود را کنترول کنید.

انجام کارهای آرامش بخش

گوش دادن به موسیقی، چشیدن یک غذا یا نوشیدنی مورد علاقه، یا تماشای عکس‌ها (یا ویدیوها) از افراد و حیواناتی که دوستشان دارید می‌تواند به شما کمک کند آرام‌تر و کمتر مضطرب شوید.
احساس درد و ناامیدی ممکن است فوراً بهبود نیابد، و پرداختن به افکار خودکشی می‌تواند به زمان و حمایت حرفه‌ای نیاز داشته باشد. اما برداشتن اولین قدم‌ها برای مدیریت این افکار می‌تواند به شما کمک کند تا فاصله کافی برای به دست آوردن امید و کشف روش‌های طولانی‌مدت تسکین پیدا کنید.

چگونه افکار منفعل خودکشی را مدیریت کنیم

افکار خودکشی همیشه به معنای داشتن برنامه خاصی برای مردن نیست. برای مثال، ممکن است آرزو کنید که کاش مرده بودید، یا اغلب به مرگ فکر کنید، حتی اگر قصد خودکشی نداشته باشید.

اگرچه این افکار منفعل خودکشی نیز جدی هستند. این نکات می‌تواند نقطه شروعی برای مدیریت آنها باشد:

نشانه ها را بشناسید

برای برخی افراد، افکار منفعل خودکشی هرگز فعال نمی شوند. اما این افکار در نهایت می تواند منجر به برنامه ریزی یا اقدام به خودکشی شود. توجه به علائم اولیه، مانند ناامیدی، احساس به دام افتادن، یا احساس باری برای دیگران، می تواند نشان دهد که زمان کمک گرفتن فرا رسیده است.

صحبت با یک متخصص بهداشت روان

صحبت با یک متخصص بهداشت روان آموزش دیده به طور کلی بهترین راه برای مدیریت افکار خودکشی است. یک درمانگر می‌تواند با شناسایی محرک‌های احتمالی و بررسی گزینه‌های درمانی راهنمایی کند.

ایجاد طرح و برنامه ایمنی

برنامه‌ریزی ایمنی می‌تواند به شما کمک کند در یک بحران ایمن بمانید. برنامه‌های ایمنی معمولاً شامل جمع‌آوری فهرست‌هایی از محرک‌ها یا نشانه‌های اولیه افکار خودکشی، نکات مقابله‌ای و اطلاعات تماس برای عزیزان یا متخصصان حامی در یک مکان است. یک درمانگر یا یکی از عزیزان می تواند به شما در ایجاد یک برنامه کمک کند، همچنین می توانید از یک الگو برای شروع خود استفاده کنید.

مراوده و حضور در اجتماعات

احساس گناه یا احساس سربار بودن می تواند شما را به دوری از عزیزانتان سوق دهد، اما حفظ ارتباط با افرادی که به شما اهمیت می دهند می تواند گذر از بحران سلامت روان را آسان تر کند. سعی کنید با گفتن این جمله، “من روزهای سختی را می گذرانم” با کسی که به او اعتماد دارید ارتباط برقرار کنید. می‌توانی با من همراهی کنی؟»

پیدا کردن راهی برای حواس پرتی مثبت

فعالیت هایی که از آنها لذت می برید می توانند به کاهش افکار تاریک یا دردناک کمک کنند و حتی با کمک به یادآوری چند دلیل برای ادامه زندگی، برخی از احساسات شادی را دوباره زنده کنند. خواندن یک کتاب خوب ممکن است به شما یادآوری کند که برای جلد بعدی این مجموعه چقدر هیجان زده هستید، در حالی که بردن سگ خود برای یک دویدن طولانی خوب ممکن است شما را به یاد محبت و همراهی بی قید و شرط آنها بیاندازد.

روی مراقبت از خود تمرکز کنید

مطمئن شدن از مراقبت از نیازهای فیزیکی خود ممکن است لزوماً افکار خودکشی را کاهش ندهد. اما زمانی که نیازهای فیزیکی شما برآورده می شود، ممکن است مدیریت آنها آسان تر باشد. تا جایی که می توانید سعی کنید وعده های غذایی متعادل بخورید و هیدراته بمانید، کمی فعالیت بدنی داشته باشید (حتی حرکات کششی یا حرکت در اطراف خانه) و هدف گذاری کنید که هر شب 7 تا 9 ساعت بخوابید.

حتی زمانی که چالش‌ها و لحظات دردناک زندگی بسیار طاقت‌فرسا به نظر می‌رسند، می‌تواند به یادآوری اینکه شما تنها نیستید کمک کند. صحبت در مورد احساس خود ممکن است وضعیت شما را تغییر ندهد یا به طور کامل آن افکار را از بین نبرد، اما به اشتراک گذاشتن این افکار با یک فرد عزیز یا درمانگر می تواند دریافت حمایت مناسب را آسان تر کند.

صحبت نهایی

در حال حاضر، ممکن است احساس کنید که هیچ راهی برای فرار از درد و ناراحتی ندارید. با این حال، به یاد داشته باشید که هیچ چیز دائمی نیست، حتی بدترین ناراحتی. زمان، حمایت عزیزان و کمک حرفه ای می تواند آینده را بسیار روشن تر کند.

درد دل کردن با کسی که به او اعتماد دارید همیشه اولین قدم خوب است. به اشتراک گذاشتن افکار خودکشی می تواند به شما کمک کند متوجه شوید که تنها نیستید، اما دانستن اینکه از حمایت کسی که دوستش دارید نیز می توانید کشف گزینه های درمان حرفه ای را آسان تر کند.

هرچقدر هم که ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، بالاخره روزی فرا خواهد رسید که همه چیز روبراه شود. به جای فکر کردن به فردا یا هر دردی که آینده می تواند داشته باشد، سعی کنید در حال حاضر بمانید و به یاد داشته باشید: آینده نیز فرصت هایی برای شادی ارائه می دهد.

منبع Healthline.com

قرص های کشنده سریع

من می دانم قرص های کشنده سریع که هر دو ما آن را می شنویم، گرچه شما گفتید، من می خواهم تنها باشم، و در رفتم، درب صفحه نمایش خم شد و از من فرار کرد برای مدت طولانی، ما فکر می کردیم که همه زوج های مورد نیاز برای آینده مالی محکم، بودجه روشن و یک حساب پس انداز مرگ فوری سالم هستند پشت یک صندلی بایستید و قسمت بالای راحت ترین مرگ پشت صندلی را با دست راست خود نگه دارید.

مرگ فوری

گفتم که به نظر می رسد از دست دادن ذهنش وحشت خودکشی ابرومندانه کرده است و از او پرسیدم که آیا او در مورد این موضوع با پزشک خود صحبت کرده است یا خیر اكنون چند عدد قرص استامینوفن باعث مرگ میشود اكثر اين ابزارها بصورت آنلاين در دسترس هستند و بنابراين مي توان آنها را با كيفيت بسيار مؤثري اجرا كرد بیایید بگوییم کودکی از سه سال قبل نسبت به تخم ها واکنش نشان داد و در آن زمان، آزمایش پوست خودکشی ابرومندانه 5 میلی متر و آزمایش خون 10 کیلو لاین بود.

راحت ترین مرگ

آنچه در واقع به نظر می رسد بستگی به نحوه کار من در آن روز خاص کیسه خودکشی دارد، اما من تمایل دارم این مرحله را بصورت الکترونیکی انجام دهم، با استفاده کیسه خودکشی از اندازه های مختلف برای سطوح مختلف عنوان، متن متن خشن بر روی هر کجا که مناسب باشد این خاصیت و تلخی نان تست سوخته است برای تقویت تلاش های خود، عکسی از خود را در یک وزن سالم یا مورد نظر یا در نزدیکی پیدا خودکشی‌ بدون درد و خونریزی کنید و آن را در مجله غذایی خود قرار دهید.

خودکشی‌ بدون درد و خونریزی

تمایلات ازدواج در مورد ازدواج در کودکی بوجود می آید ما شروع به سکونت در بدن خود کرده ایم، و ذهن ما شروع به توجه به تغییرات ظریف در احساس ما می کند هنگامی که خودکشی ابرومندانه ما فعال هستیم، به طور کلی درگیر عادت های آزمایش چند عدد قرص استامینوفن باعث مرگ میشود شده و آزمایش شده هستیم و تغییر دادن آنها هنگام حرکت سخت است و از جهاتی، شیمی درمانی نه تنها قرص برای کما رفتن سرطان بلکه روح من را نیز از بین برد.


دانلود فایل ها

نویسنده : admin